RSS

megdugnám a szomszéd lányát

írta: vats ; 2012.11.05. 13:41

ide költöztünk meg láttam
én teljessen megcsodáltam
nem is jártam még a városban
mert itt lakik a szomszédban

megdugnám a szomszéd lányát
biztos borotválja a pináját
megdugnám a szomszéd lányát
bárcsak szét tenné a lábát

nem tudtam a nevét sem
az enyém lesz csak reméltem
oda mentem bemutatkozni
és a nevét megkérdezni
meghívtam egy kvra
de szart ő a pofámra

megdugnám a szomszéd lányát
biztos borotválja a pináját
megdugnám a szomszéd lányát
bárcsak szét tenné a lábát

eltelt aztán néhány hónap
a dolgok jobbra fordultak
eggyütt jártunk néha inni
amikor sikerült meghívni
aztán minden jöttmagától
megszabadultunk a ruháktól

megdugtam a szomszédt lányát
télleg borotválja a pináját
megdugtam a szomszéd lányát
mert széttette a lábát

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr444890225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása