RSS

Függőság

írta: vats ; 2012.10.06. 23:03

mikor minden sarkon áll egy kurva
mikor görcsbe szorul az ember gyomra
mikor az éhségtől már alig látunk
mikor kiutat keresünk de nem találunk

mikor szúrós szemmel az emberek néznek
mikor megbánást már nem érzek
mikor valami halkan kattan bennem
mikor elismerem hogy megtettem

mikor szerte foszlott minden álmom
mikor a helyem nem találom
mikor nem ér semmit miben eddig hittem
mikor rájövök semmire se vittem

mikor észreveszem elbasztam az életem
mikor senki sincs pont velem
elgondolkodok az élet értelméről
és nem tudok semmit az egészről

mindíg ugyan az volt csak is fontos
nem számított mi lesz és most
már nem is veszem magam emberszámba
járom az utcát tök beállva

soha nem volt elég pénzem
és kölcsön hiába kértem
muszáj voltam olyanokat tenni
amire nem is lenne büszke senki

hogyha úgy volt csak be törtem
de muszájból embert is öltem
sosem leszek arra büszke
függőség vitt rá a bűnre

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr244823962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása