RSS

utolsó sör

írta: vats ; 2011.01.12. 18:39

mára ez az utolsó sör
ez a helyzet meg gyötör
nem rúgtam de józan vagyok
nem tudom mit akarok

nincsen munkám nincsen pénzem
semmilyen lehetőségem
az elszántság hajt előre
nem tudom mi lesz belőle

holnap talán a kerék fordul
nem érzem magam olyan rosszul
a tettek mezejére lépek
újságokban állást nézek

önerőből talpra állok
a melóba is be járok
olyan lesz az életem
amilyen útra terelem

túl sok mindent nem szeretnék
tudom néha levert lennék
de mindennek megvan az ára
ezt megtanultam én is mára

feltételes a boldogság
4 fal között nincs szabadság
szerte foszlik minden álom
és soha többé nem találom

szólj hozzá : versek

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr582579452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása