RSS

szutyok egy hét

írta: vats ; 2010.06.24. 13:20

Hát elég szutyok volt ez a hét is eddig. Nem történt semmi érdekes.
Max annyi, hogy jól be voltam baszva és kint voltam bécsbe. Sokminden ott sem volt. Elmentünk boltozni meg söröztünk boroztunk jégereztünk.
Részegen faszán eltévedtem me rossz metróra száltam. A rendőrök is kitiltottam
Landstrasse metrómegállóból, szóval jó volt.
8 órát utazhattam hazafelé is... Délután 4órától éjfélig tartott a hazautam.
Hát szóval nem volt vmi tartalmas ez a hét sem.

szólj hozzá : filózgatások

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr442106396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása