RSS

Marad a rohadás

írta: vats ; 2011.01.12. 22:57

Hát mint oly sokszor (mostanában egyre többször) a negatív hozzáállásom és elképzelésem ismét mindent elsöprő győzelmet aratott. Úgy lett ahogy én azt gondoltam. Mint ma úgy holnap se lesz semmi. Már-már pedig kezdtem bizakodni, mostanra bebizonyúlt, ez fölösleges volt. Szépen áttalakúlt az egész hét és nem kelettek hozzá napok. A hirtelen fellángolásokból ismételten csupán hamu maradt. Igaz, külső behatása van a dolognak és nekem semmi közöm nincsen hozzá. Illetve a hatást gyakorló egyénekhez nincsen sok közöm.
(Kedves barátnőm szülei) Na, de lényeg maradnak a halott hétköznapok. Igazából arra leszek kiváncsi mi lesz még péntekig. Ha a szerda, csütörtök megváltozott csupán pár óra alatt mi lesz itt péntekig? Az még azért egy teljes nap és amíg el nem indulok. Bele se merek igazából gondolni...

3 hozzászólás : filózgatások

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr302580067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vats 2011.01.13. 00:00:35

mi az?? mot tök rendessen fogalmaztam

dzsimbee 2011.01.13. 02:11:05

de akkoris kaki. mármint h igazmés most kivételesen nincs benne túlzás:D

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása