RSS

Gondolat 1

írta: vats ; 2011.01.07. 00:19

Gondolkodtam mit is szoktak eggyáltalán egy blogba írni,de fingom sincs.
Meg kb. megosztja az ember a vélemnyét meg mi történt vele.
Hát velem nem sok minden történik, szóval erről mit írni nem is tudok. Tervezgetem a jövőt. Néha elgondolkodok úgy lesz e minden ahogy szeretném. Igaz, semmire sem jutok álltalában.
Az elmúlt pár hónapban boldognak érzem magam kivéva pár apróság. Amiket én idéztem elő. Egyre inkább jobban érzem magam és értékelem a dolgokat. Próbálok változni minden irányba. Többé kevésbé megy is a dolog.
Nem is tudom mit írjak még.

Szerintem mára ennyi.
 

szólj hozzá : filózgatások

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr362566434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása