RSS

Ez történt,,,

írta: vats ; 2010.07.27. 08:30

Hát nem is tom. Elég hosszú volt ez a pár hét.
Elkezdődött a rockmaraton és egy ijen hirtelen felindulás jellegűen le is ugrotunk pécsre. Jegy meg minden nélkül alig voltam kint, inkább bent töltöttem el az időt. Első pár napban kint ittunk Kökényben a boltnál. Kivételessen kannás hejett házi fehéret ittunk me ugyan annyiba volt mint a tabis lett volna, szal jobban megérte. A jegyem kb olyan 100ft-ba volt és eccersem dobtak ki.
Attól függetlenül, hogy egy bomberben indultam el sátorban aludtam amit persze Dzsimbinek köszönhetek:D
Elég sokminden kiesett mert elég sokat ittam. Leet kevesebet kelett volna de már mind egy majd legközelebb.
A vasárnap amire tisztán emléxem me akk kivételessen józan voltam, de kajak végig. Bementünk Pécsre Árkádba kajálni meg vettünk szeszt:D Aztán megittam majdnem egyedül.
Maraton után egyből mentünk szülinapozni ami elég jól sikerült, szerintem. Sikerült szintén berúgni. Itt voltak olyan dolgok amiket nem részletezek inkább....
De sikeressen öszejöttem Dzsimbivel akivel még mindnig együtt vagyok és remélem sokáig így is marad:P
innen felzúztunk Pestre és másnap elindultunk Gergőékkel tokajba, Hegyalja fesztre.
Sokkal több ott sem történt. Jól berúgtam ott is. Csak oda nem volt olyan könnyű bejutni... Azért sikerült hála Borznak. Reggelente nem tom honnan de mindig volt házi pálesz meg valami kísérő. A kocsmában már nem tehettünk be zenét sem, amin nem is csodálkozom, mivel egymás után anyiszor raktunk be 1 számot h má télleg unalmas volt.
Valamejik reggel meg be sikerült tépnem nem tom mi a gyerek neve de jó volt a zözije...
Az is vicces volt me csak ugy jött velem szemben és megkérdezte h szoktam e és behívott, szal ja jó buli volt az is.
Hegyalja után átugrottunk Martfűre Dzsimmbihez ahol megintcsak berúgtunk, hogy ne is mondjak töbett:D
Másnap reggem gergőék leléptek és kettesben maradtam Kicsimmel, rá másnap nekem is mennem kelett sajnos.
A hazautam elősször elég kilátástalannak tűnt mert nem akart felengedni a kaller és nem is engedett, várhattam 2 órát cigi nélkül egyedül a vasúton. Aztán utána már simán ment, és minden ledobás nélkül sikeressen hazaértem.
Most pedig pénteken Kicsim meg Petra lejöttek balcsira amit nem sokkal előtte beszéltünk meg... De az is jó volt. Bár ha nem baszakszik el az idő akk még jobb lehetett volna. Első útunk Szabadisóstó volt de amiko ott már fürödtünk meg minden akkor hívtak minket menjünk átt siófokra.
Siófokon voltunk jó páran ahol szintén berúgtunk és gergőéknél volt zözi. Szal ismét be kelett tépnem, jól ki is üteöttem magam állítólag... Siófokról átugrottunk Veszprémbe mert, hogy lessz valami Punkkempingezés amit már nem vártunk meg me ja megin szívtünk gergőékkel és be voltunk indulva. Onnan átjöttünk hozzám és kb ennyi a rövid történet maraton óta. Sokmindent kihagytam és majd ha lesz kedvem akkor részletessen le fogom írni mindegyik történést csak most lusta vok összeszedni a gondolataimat meg fáradt is hozzá.
 

szólj hozzá : filózgatások

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr92179139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása