RSS

Percek vannak hátra

írta: vats ; 2010.06.25. 14:46

jön felém a kaszás kaszáját élezi
félelem ül arcomon és látom ő ezt élvezi
dermedté fagyaszt haláli mosolya
fülembe csendül a halottak sikolya

testét, fekete lepel takarja
marcangol az érzés "a lelkemet akarja"
kaszája szép, csillogó és fényes
nemsoká a bőrömön tapasztalom mennyire is éles

bőrömet tépi, húsomat vágja
borzasztó érzés, szerintem ezt látja
de én erős vagyok, kibírom
könnyeim visszatartom

percek vannak hátra, és egy furcsa érzés
testemből most hirtelen, elállt a vérzés
hirtelen megugrottam, bevertem a fejem
csak álmodtam az egészet, egyből rájöttem

szólj hozzá : versek

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyinger.blog.hu/api/trackback/id/tr942109582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása